wtorek, 27 marca 2012

FREE PEOPLE coat & stripe sweater

Mój outfit z zeszłego tygodnia, mało fotek niestety.

Jednak chciałaby napisać o samym płaszczu gdyż udało mi się go upolować na stronie Free People na przecenie z 240$ na 49$ !!! 'to chyba najlepsza inwestycja w tym roku' napisała jedna z recenzentek, ja mogę podpisać się pod tym stwierdzeniem obiema rękami:) Płaszcz jest piękny, ciepły (wełna),stylowy, kolor camelowy i trick dzięki któremu z płaszcza robi się krótka kurteczka (jeszcze nie testowany) :)

utworek zasłyszany na fanpage'u Elle i chodzi za mna juz drugi dzień :) pozatym bardzo lubie Lykke Li:*









ponieważ mało fotek postanowiłam pobawić się trochę w programie do przerabianek:)

edit:
dobra jestem nawet nie napisałam co mam na sobie :
Coat - Free People
Sweater - MEXX
Scarf - sisley
Bag - Deichmann
Pants - G-STAR RAW
Boots - Marc by Marc Jacobs

1 komentarz :

  1. fajny plaszczyk, ale nad zdjecia mi pracuj ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)