poniedziałek, 9 lipca 2012

Dreaming

Dreaming

Szczerze? mam dosyć już tych upałów, dziś rozmyślałam nad tym co by było gdyby była zima, niezbyt bym tego chciała, ale o parę stopni w dół by się przydało. Ostatnio było tak gorąco że nie
mogłam założyć spodni... miałam tak spuchnięte nogi:/
Stylizacja na chłodniejszy wieczór:) - my dream!

Isabel Marant linen sweater
$265 - net-a-porter.com

Isabel Marant leather shoes
$525 - youheshe.com

Jupe à franges ISABEL MARANT
$465 - vestiairecollective.com

6 komentarzy :

  1. i want to wear that!!!!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter + top + buty - na mojej wishliscie sa obowiazkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no dokładnie, ja bym już chciała jesień :< bardzo fajny sweter. też chyba zacznę już kupywać ciuchy na chłodniejsze dni.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)