środa, 4 lipca 2012

'Smile' - Revlon New enamels

Tytuł posta przewrotny, moja zrezygnowana mina mówi wszystko :/ Przepraszam że musiałam dodać zdjęcie z takim wyrazem twarzy,lepsze zdjęcie nie wyszło (tzn.że były gorsze...)ile można robić zdjęcia samowyzwalaczem? (który jeszcze na dodatek nie umie sam dobrze ustawić ostrości:/) w innym miejscu nie było dość dobrego światła,w drugim było zbyt słonecznie... no i z tego wyszła taka zupa...
Wstawiam zdjęcia (żeby nie było nudno) moich dwóch nowych lakierów Revlon'a, są to bodajże odcienie na lato,są wspaniałe! Revlon naprawdę ma bardzo przyzwoitą jakość w stosunku do dość niskiej ceny w porównaniu z innymi drogimi lakierami gabinetowymi.

Mój set to:
 waxes shorts / woskowane spodenki z H&M
tshirt / koszulka GAP
sandals / klapki Venezia
bag (on the pics with enamel's) Deichmann

Enamels:
 On the feets Revlon's Plum Night
On the hands Revlon's Sheer sugar










Two coats



Three coats - tak jak nazwa wskazuje jest to lakier 'sheer' czyli lekko transparentny, ja od razu stałam sie jego fanką, nie lubie typowo białych lakierów bo wyglądają jak farba.




ps.upały mnie niedługo wykończą - ochładzam się mrożoną kawą z lodami i bita śmietaną :D Mniam!

Miłego dnia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)