środa, 15 sierpnia 2012

Cosmetic Haul August

Chciałam Wam pokazać moje sierpniowe kosmetyczne zdobycze, więcej już nie planuję ale wiadomo jak to jest... trochę się tego nazbierało.



Pędzel z eco tools jest tak milutki i mięciutki że och i ach !

Puder brązujący Rimmel Match perfection kolor 002 Medium / Bronzing pressed powder Rimmel Match perfection 002 Medium

Typowo chłodny odcień, nie ma ani grama 'cegły' na mojej lekko opalonej twarzy jest nawet lekko za jasny, bardziej podkreśla opaleniznę niż ją 'tworzy'.
Lekko opalizuje na twarzy ale tylko w słońcu - pięknie to wygląda.
/
Typically cold shade, dont have red 'brick' pigments so can be used to fair skin. 
Shade is little opalise, aspecially in the sun.
Kredka to Bourjois smoky eye effect kolor 80 Sparkling Mocha
Uwielbiam ten pędzelek do rozcierania kredki
I love that brush !

Tak wygląda nalożonoa grubo...
/ thick portion


...a tak roztarta pędzelkiem - te złote drobinki są piękne i idealne dla niebieskich oczu - kredka może z powodzeniem zastąpić cień do powiek.
/ pulp portion show up many gold sparkle ideal to blue eyes, this crayon may fill eye shadow
Krem pod oczy z eco serii AA - bardzo lekki ale dobrze nawilżający, czasem smaruje nim całą twarz:)
/ a bit o moisturize for my eyelids, sometimes I put on this cream for my face


Musiałam kupić ciemniejszy podkład, idealnym odcieniem okazał się mineralny fluid w kolorze light honey numer 45 z Maybelline - jednak sproszkowane minerały tworzą lekką maskę, a to że fluid nie zawiera żadnych olejów (polecany do skóry z problemami) powoduje że ciężko się go nakłada i nie wygładza ładnie buzi tylko ją pokrywa po prostu przez co krostki w moim przypadku są jeszcze bardziej widoczne. Ale kolor jest idealny ,po prostu idealny, zawsze miałam problem ze zbyt jasnymi odcieniami.

Szminka Color Sensational Maybelline kolor Choco cream nr.715...

...to lekko różowa pralinka, bardzo subtelna w stylu 'nude'



Nowość od Max Factora, tusz pokreślający kolor oczu w moim przypadku - niebieskich kolor Black Sapphire
na szczoteczce wygląda ja typowo-granatowo-niebieski tusz ale po nałożeniu na rzęsy staje się niemal czarny, efekt 'eye brightening' jest troche przereklamowany moim zdaniem, jeśłi chodzi o ten typ tuszu (do niebieskich) zawsze myślałam że to brązowy 'wybija' błękit oczu więc dlaczego użyli niebieskich pigmentów? niewiem, dla mnie to średnio działa a tusz skleja mi rzęsy co jeszcze mi się nie zdarzyło w tuszach MF, raczej nie kupię go ponownie.
/ I dont really like this mascara, seal my eyelashes but usually Max Factor mascaras dont do it.
Eye brightening effect is poorly... I always think that brown shades 'set off' blue eyes, I dont understand why MF used blue pigments in this mascara.








2 komentarze :

  1. I have a lot of tools from Ecotool! Love this brand!

    OdpowiedzUsuń
  2. That mineral makeup looks great - I definitely want to try it if they have a shade that works for me.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jeśli mój blog Ci się spodobał - wyraź się! Jeśli nie - napisz co powinno być lepsze! Czasem punkt widzenia innej osoby, może dać wiele do myślenia:) Lubię słuchać, czytać ludzi!:)

Thank's for visiting my blog! If You like It - write about It! If You don't - write about thing's which Can be better! Sometimes different point of view, means a lot:):):)